من هیچی به شکمم تا حالا نزدم
نه کرم نه روغن
خداروشکر هنوز ترک نخورده
من پوستم خیلی سفت و محکم بود کرم و روغنم زدم اما ماه اخر خیلییییی ترک خورد البته ریز ریز
واس من تا الان نخورده
برامن۳۳هفته ترک خورد یه نفر بهم گفت خوبه ترک نخوردی چرب کن بعد اون ترک خوردم 😂🥲
ولی خب انگار بچم اومد پایین ترک خوردم چون زیر شکمم کوچک بود
اره براومن ترک خورد
من مدام چرب میکنم تا الان کوچیک بوده ترک نخورده دعا میکنم ماه های بعدم نخوره🥲🥲🥲میخواستم کرم ماستلا بگیرم کسی بوده استفاده کرده باشه ترک خورده باشه بازم؟؟؟اگه الکیه که نگیرم
من فعلا ترک هیچی ندارم از پنج ماه روغن نارگیل زدم الانم بایو اویل میزنم ولی ذاتا پوستم سفته
من از اول بارداری دارم روغن زیتون روزی ۲ بار میزنم ترک نخورده
البته شکمم خیلی بزرگ نیست
من تازه ی دونه ترک خوردم اندازه ی بند انگشت امیدوارم همین ی دونه باقی بمونه😂
اول و اخر ترک میخوره بیشتر به ژن هست
من رفتم تو ماه نهم شکمم خیلی کوچیکه ترک هم نداره
از ٣٢ هفته هرچي هم كرم گرون قيمت و روغن طبيعي بود از اولش زدم ولي أصلا فايده نداشت هركاري كني ترك ميخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.