۳ پاسخ

اگه لتروزول استقاده کردی از اینه منم همیطور میشم تا ده سیکل لکه بینی دارم

بروسونوبده مشخص میشه ممکن فیبروم هم باشه

شنیدم فرنی نشاسته لکه بینی رو قطع میکنه

سوال های مرتبط