منم داشتم رفتم نوار و اکو گفت مشگلی نیس البته باید چک کنی گاهی بخاطر کم خونی یا تیرویید هم پیش مباد
نه خطر نداره اکثرا
چون قلب نسبت به قبل دوبرابر کار میکنه واسه خونرسانی بیشتر
تو فشاره دیگه
اره گاهی میاد میره
من همبشه از اول بارداری داشتم و دارم نوار قلبم گرفتم گفت سالمی
عزیزم من بخاطر تپش قلب بالا رفتم دکتر قلب و اکو انجام دادم
گفت تپش قلب بالا برای جنین مشکلی پیش نمیاره
من دو روز خیلی تپش قلب داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.