خانما شمام وقتی یکم پیاده میرید یا غذا مبخورید زود تپش قلب می‌گیرید؟

۹ پاسخ

من کلا نفس کم میارم

اره منم همینجوریم

بله 🥲

خدایا بچه های این دوروزمونه رو خوشبخت کن .. این همه ما مادرا سختی میکشیم

بخاطر سوخت و ساز بالای بدنه خون بدن زیاد شده بخاطر نینی...و قلب مجبوره برای جابجایی خون تند تر کار کنه طبیعه بین کارهات استراحت کن

فشارمم بالا پایین میشه

رفتم دکتر قلب نوار قلب و اکو قلب دادم گفت هیچ مشکلی نداری .. خب از چیه

از چیه واقعا

اه من اینجوری ام

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری