۹ پاسخ

من دوبار سقط کردم از هفته ۵ دارم میزنم تا ۳۶ هفته و یک روز حساب کردم تا اخر ۲۵۰ تا میشه

من از ۲۸هفته میزنم چون مطلق شدم

من افزایش مقاومت شریان رحمی داشتم، یعنی خونرسانی به جنین کم بود. بخاطر همین برام انکوسا نوشتن، ۱۰ روز بعد زایمان هم باید بزنم.

من سرکلاژ کردم . هفته ۲۲ شروع شد هر شب میزنم فعلا تا بیینم دکترم میگه تا کی ادامه بدم .

من سقط مکرر
هر شب میزنم دور شکم، برای خونرسانی بهتر جفت هم هست ، اینکه استراحت مطلق هستم جلوی لخته شدن خون و میگیره

دوتا سقط داشتم ۴۰ روز زدم اوایل حاملگیم

دکتر به من تویه ماه ششم‌ داد به مدت یک ماه، برای خونرسانی بهتر جفت. بعد اونم قطعش کرد.البته دلیل تجویزش هم این بود که پای سمت چپم روی شرمگاهیم حس میکردم اب جمع شده اون داد تا خون لخته نشه

دور شکم و وزنش کم بود برای خونرسانی بهتر جفت دادن هرروزه
الانم تموم کردم نمی‌دونم دوزش چند بوده

من سقط مکرر
هر روز بود الان ی روز درمیون ۳.۴ماهه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد