من زدم
حتما قبل اینکه دیر بشه بزن برای واکسینه شدن بدن خودت و بچه خیلی خوبه.
من انداختم هفته های آخر که متاسفانه جنگ شد و خانه بهداشت باز نبود فرصت زدنش رو از دست دادم
اشتباه منو نکن و حتما تا وقت داری بزن
من زدمزمان بارداری چیزی نشد
من زدم ۲۸هفته
عوارضی نداشت دردش درحد امپول معمولی بود
من نزدم
من قبل بارداری زدم
من زدم بعدش نه تب داشت نه بدن درد ، موقع تزریق یه درد کوچیک داشت که خب امپوله دیگه ، بعدشم تا دوروز یه درد خفیف تو بازوم داشتم
من از دکترم پرسیدم گفت خودم باردار بودم نزدم چون معلوم نیست چیه اصلا
منم دکترم گفته بود نزدی هم مهم نیست
ولی دلم راضی نمیشد چون ده سالم گذشته بود. بالاخره دیروز رفتم زدم. یه کم دستم درد گرفت که از همون اول اومدم خونه چند ساعت یه بار سعی کردم کمپرس سرد بذارم. امروز هم یه کم خوابالو بودم نمیدونم به واکسن ربط داشت یا نه. اما تب نکردم. تکونهای دخترمم کم نشد. همه چیز اکیه خداروشکر
هر موقع برم بهداشت میزنن؟
۲۸ هفته زدم نه درد داشت نه تب، اخرین بار ده سال پیش زده بودم
اره باید بزنیم .28ههفته منم میزنم.برای جلوگیری از بیماری های خونی عفونی موقع زایمان
برو بابا منم میترسیدم ولی اصلا ترسناک نبود فقط چندروز دستم سنگین بود
چرا ترس؟ده سالی یه بار باید زد دیگه
منم امروز زدم دستم درد نداره
من یه ماه پیش زدم اره برو بزن چرا نزنی از چی میترسی
اره اینهفته یابعدش میرم میزنم
من سر بارداری اولم زدم هیچ عوارضیم نداشت اصلا اذیتم نشدم
من امروز زدم
حتما بزن خدایی نکرده موقع زایمان عفونت نگیری که قابل درمان نباشه
من دیروز زدم عزیزم
چون سزارین باید بشم زدم
منم بشدتتت میترسیدم
تهش تو ۳۵هفته دیگ زدم
اصلا عوارض نداشت
هیچی حس نکردم
منم خیلی میترسیدم، ولی اخر رفتم زدم، همون روز درد نداشت فقط روز دوم و سوم یکم جاش درد گرفت، همین
مگ ترس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.