ممنون🙏🙏
شدیدددددد
بله به شدت پسر منم رفلاکسی هست هنوز خریره بادام ندادم دکتر گفته تازه از این ماه گردو و بادام و پسته مجازه
الان بهش دادی؟ بهش ساخت؟ اگر تشدید نشد بده
اگر دیدی تشدید کرد فعلا نده
بله اتفاقا من الان دکتر بودم گفت فعلا حریره بادوم نده بهش چون رفلاکس رو تشدید میکنه.
فرنی خوبه به جاش میتونی بهش بدی.
پسرمن بدتر نشد البته رفلاکسش شدید نیست
بله گلم
آره.
ارع فک کنم اینطوری شنیدم منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.