۲ پاسخ

من امادشو از داروخونه گرفتم اما یکم گرونه بسته ای ۵۰۰ قوطیش اندازه قوطی شیر خشکه اما مثل شیر خشک اب نمیشه دیگه یه مدت زیاد استفاده میشه. میتونی برا خونگی بادوم خیس کنی پوره کنی بعد ارد برنج و با اب بزاری یکم داغ شه بعدش که ولرم شد چند پیمانه شیر خشک اضافه کنی و بادوم پوره شده رو هم اضافه کنی بدی بخوره

بادوم بزار تو آب دو ساعت بعد رنده من بریز توی صافی پارچه ای .‌ یک قاشق آبحوش بریز روش ، ده دقیقه بعد محکم فشارش بده عصار ش میاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جیک جیک مامان جیک جیک ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی