۷ پاسخ

شیر خودتو یا شیر خشک می‌دین ؟

عزیزم توبارداری چی میخوردین که خوب وزن گرفت من بچم وزنش کمه ۳۰ هفته و۵ روز سونو دادم ۱۵۰۰ بودمیترسم وزن نگیره

ماشالله خوبه وزن گرفته

پسر من ۳۱۰۰ بدنیا امد
۲۳روزگی ۳۵۰۰بود

پسر من تو یک ماهگی ۱/۷۵۰ اضافه کرده بود

شیرخودتو میدی عزیزم؟ یا شیرخشک؟

پسر منم ۳۸۰۰ بدنیا امد
۱۹‌روزگی ۴۷۰۰ بود
یک ماهگی نمی دونم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی