دوستان برای ساک نینی چیا باید جمع کنم؟

۲ پاسخ

من دو سه دست لباس و با دو‌تا دورپیچ و پوشک و دستمال مرطوب و شیشه شیر و پمادهاش و تشک تعویض و برس مو و پد تمیز کردن با آب با فلاسک گذاشتم
علت اینکه دو سه دست لباس گذاشتم این بود که ممکنه گاهی خونی بشه برای اینکه دوست دارم تر و تمیز باشه برای خونه اومدن لباس گذاشتم که اگر کثیف شد تعویض کنم

من فقط یه دست لباس بردم همونم فقط استفاده شد چون‌کلا یه روز بیمارستانی فقطم پوشک و دستمال مرطوب و کرم سوختگی و شیشه شیر و شیرخشک مصرفم شد برا بچه

سوال های مرتبط

مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری