ازین اد میتونم بصورت بچم بزنم

تصویر
۳ پاسخ

اون موقعا که یک ماهش بود جوش و قرمزی داشت ان ان زدم کامل خوب شد

سلام،برای خراش هایی ک خودش روی صورتش میندازه من پماد ویتامین آ استریل چشمی استفاده میکنم

برای چی بزنی برای جوش ها یا چی

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۶ ماهگی