۱۹ پاسخ

عزیزم جوراب کلا نباید پای نوزاد کرد اما زردی اشتباهه

الان🙄
زردی اوایل میگیرن نه الااااان

کلا میگن شبا جوراب نپوشید چشم رو ضعیف میکنه وکلا خوب نیست
قبلا یه مطلب علمی خوندم راجبش

الان زردی دیگ کجا بود
ک ص ش ع ر میگن ببا

واقعا ربط داره؟😐😐😐😐

نه بابا زردی دیگ از این سن گذشته

زردی الان😂

زدی تا چهل روزه نه 4ماهگی گزینه دو برای حرفشون مناسب هست

الان واسه زردی گرفتن دیر نیست؟😐
معمولا میگن قلب میگیره
بیرون میری یا خونه سرده پاش کن عزیزم

زردی نه. میگن چشم ضعیف میشه

زردی نمیگیره ولی روی حس لامسه پا تاثیر میذاره. من روزها پاش میکنم وقتی هوا سرده

الان زردی نمیگیره
ولی شبا یا تو خونه براش جوراب نپوشی بهتره حس راحتی نداره بچه

گزینه دوم ...ولی در کل بچه ای که زردی داره باید خنک نگهش داشت ولی الان بچه شما که از زردی گذشته

نه بابا ربطی نداره
ولی من خودم چون خوشم نمیاد و دخترم مثل من گرمایی کلا جوراب و کلاه و اینا تو خونه تنش نمیکنم

زردی رو نمیدونم ولی من شبا جوراب پاش نمیکنم تا احساس راحتی داشته باشه. چون خودم موقع خواب جوراب پام باشه احساس خفگی دارم

نمدونم اینو ولی ازاون جایی ک میگن پا قلب دومه من موقع خواب جوراباشو درمیارم

دیگ تو ۴ ماهگی زردی نمیگیره ☹️

من از ۸ روزگی ن کلاه براش پوشیدم تو خونه ن جوراب

گزینه دوم😂🫥

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی