۱۲ پاسخ

ریزش مو بعد از زایمان به خاطر اینه که مادر خون زیادی ازش رفته و ضعیف شده واسه همین بیشتر زنان بعد از زایمان ریزش مو دارن

والا موهای من که داره دسته دسته میاد پایین

منم شنیدم... خیلی ریزش مو دارم خیییلی 😪😪😪

منم سه ماهگی ریزش موهام خیلی شدید شد
خیلی غصه میخورم🥲🥲
فکر نکنم دلیلش این باشه
شاید به خاطر همون هورمون ها و خون هایی که از دست دادیم

اره سمت ما همینو میگن ولی بنظرم ویتامین بدن کم میشه

ریزش مو از ۳ماهگی شروع میشه بچه هم ۳ماه دیگه مادرش رو کامل تشخیص میده یه تلاقی ساده یه خرافات

منم شنیدم... اخه بعد زایملن ریزش مو زیاد نداشتم بعد 3ماه شروع شده... موهام کم پشت بوذ قبلا، الان دیگه رسما دارم کچل میشم

واقعا؟؟؟
بخاطر همینه بعد سه ماه من یهو موهام شروع کرد به ریختن؟
تمام ویتامینام تکمیله، انقدر که دکتر گفت دیگه مکمل هاتو قطع کن، ولی موهام خیلی میریزه

عزیزم یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اینکه تجربه هامون در اختیار هم قرار بدیم و مامان بهتری باشیم برای نی نی هامون دوس داشتی به آیدیم پیام بده لینک بفرستمZ_a_s_1404

والا موهای من که کچل شد دیگ نمیدونم دلیلش اینه یا نه

سر پسر اولم اونجوری بودم همین حرف زدن بهم

نه بابا خرافات هست

سوال های مرتبط

مامان آقا علیسان 😍 مامان آقا علیسان 😍 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی