داربیش دیگه
بخاطر تغییرات هورمونیه
مولتی درمان نیست اما ی حدی کمک مینه
باید بذاری دوره ش بگذره
برا منم شروع شد به ریختن
مجبور شدم کوتاه کردم
ویتامین هم میخورم بی فایدست
همه موهام ریخته جلوم کچلههه😂😆
من کپسول کلسیم و آ د زینک و منیزیم می خورم خوب شدم
قرص اکتی ومن بخر ویتامینای بدنت نرمال شه.. استرس نداشته باش... خاب کافی هم ک منتفیه😂
اگ فهمیدی بیا به ماهم بگو 🫠🫠🫠
شیر خودتو میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.