بچه ها ریزش مو گرفتم چه کنم

۷ پاسخ

داربیش دیگه
بخاطر تغییرات هورمونیه
مولتی درمان نیست اما ی حدی کمک می‌نه
باید بذاری دوره ش بگذره

برا منم شروع شد به ریختن
مجبور شدم کوتاه کردم
ویتامین هم میخورم بی فایدست

همه موهام ریخته جلوم کچلههه😂😆

من کپسول کلسیم و آ د زینک و منیزیم می خورم خوب شدم

قرص اکتی ومن بخر ویتامینای بدنت نرمال شه.. استرس نداشته باش... خاب کافی هم ک منتفیه😂

اگ فهمیدی بیا به ماهم بگو 🫠🫠🫠

شیر خودتو میدی

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۳ ماهگی