گل یخه بیرون باشه داخل باشه هر کجا باشه میگیره فقط اوایل یه کم پژمرده میشه و رو به زردی میره ولی بعدش خوب میشه اوایل یه روز در میون کمی اب بهش بده رو به رشد که رفت میتونی سه روز یه بار یا هفته ای یه بارم بهش اب بدی، بیچاره تو هر شرایطی باشه تحمل میکنه، تقریبا مثله ما ایرانیاس هر بلای سرمون بیاد محکوم به تحملیم و خودمونو وفق میدیم به شرایط😅💔
بزار توی آب ریشه بزنه
خیلی سخت تو خاک میگیره خودشو
گل یخ..بزار بیرون هرروز یکم اب بدع
عزیزم این جاش خوب نیست
ناز یخی
گل یخی
گل یخ فک کنم منم دارم پشت پنجره بزار خیلی خوب رشد میکنه
گل یخ
جاش باید خنک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.