۱۱ پاسخ

عزیزم هر نیم ساعت 5 دقیقه ببرش بهش یه ظرف آب ولرم بده دستشو بکنه تو آب بیشتر از 5 دقیقه بشینی جیشش بند میاد

منم شروع کردم از امروز

من از دی ماه شروع کردم تازه الان خودش میگه .نیاز به زمان داره .

باهاش تو دستشویی بازی کن من میگفتم هر وقت جیش کردی ی ستاره بچسبون یا با رنگ انگشتی ی نقاشی بکش ولی هر وقت جیش و پی پی داشتی میتونی اینکارو کنی خیلی خوب همکاری میکرد

من پسرم هنوز خودش نمیگه مثلاً از ده بار در روز فقط چهار بار شاید بگه خودم بیشتر سر تایم بین دو ساعت تا سه ساعت میبرمش
انگار دستشویی و حمام خونه خودمون دوست نداره ولی میرم خونه مامانم و مادر شوهرم میگه

من خونه خودم کلا باز ولی خونه مردم شورت آموزشی میپوشم

باید ببری تا مغزش دستور بده منم وقتی پسرم باز کردم تا سه روز از ده دقیقه تا نیم ساعت بعد سه روز بعدی شد نیم ساعت تا یک ساعت و بعدم شد یک ساعت تا یک ساعت و نیم و تا الان که شده سه ساعت من امروز شده دو ماه تمام که هم از پوشک روز گرفتم هم شب
ولی بیرون تایم های زیاد پوشک میکنم مثلاً رفتیم مسافرت هر دو ساعت همسرم نگه می‌داشت و پوشکش باز میکردم میبردمش
خونه عمه همسرم پوشک بود ولی هر دو ساعت میبردمش
پوشک شب باید بعد از ده شب پشت سر هم که ببینی خشک خشک دیگه باید در بیاری
روزای اول تا پنج روز خطا زیاد داشت مخصوصا دیگه کم کمتر شد
الان چیزای سردی میخوره مثل خیار و سوپ جو چند وعده پشت سر هم خورده بود یکم شلوارش خیس میکرد بعد می آمد می‌گفت جیش

آره زود زود ببر ..چند سری خودت جیش کن ببینه یاد بگیره...یکم آب شلنگم باز براش آب و ببینه

عزیزم دو سه روز اول اصلا توقع نداشته باش همکاری کنه باهات

منم الان تو این مرحلم و همکاری نمیکنه

اره عزیزم ۲۰ دقیقه یا ۳۰ دقیقه زود بیشتر کن وقت رو

سوال های مرتبط