۱۲ پاسخ

همین ک خبر گرونی مای بی بی را شنیدم کاااافی بود ک بگیرمش🤣

دختر منم در همین حد بود حتی شبا جیش میکرد ولی خدا رو شکر دو هفته گرفتمش روزا خطا خیلی کم داره شبا هم جیش نمیکنه یا یه بار میره دسشویی فرصت خوبیه همین که تو دسشویی جیش میکنه یک هیچ از خیلی ها جلو تری شک نکن موفق میشی هفته اول سخته بعدش بهتر میشه

اگه شبا خشکه اگه میتونه تمرکز کنه و جیش کنه اگه علاقه نشون میده ب این کارا و از پوشک شدن خوشش نمیاد
بله آمادگی داره

من دخترمو 20ماهگی گرفتم از پوشک هیچ آماده کی نذاشت جز اینکه از مای بیبی بدش میاومد

هیچی ندیدم ازصفرگرفتم خودم

عزیزم همین نشونه خوبیه ک امادس .شبا هم اگ تمیز میخابه حتما بگیرش

دختر من هیج آمادگی یا تصوری نداشت از بی پوشک بودن یه روز صبح بازش کردم چند بار خطا داشت خداروشکر از روز دوم دیگه خطا نداشت

خسته شده بود خودش مای بیبی در میاره دیگه گفتم پس باید بری دستشویی دیگه میره. بعد از چند روز امروز خطا داشت اونم بخاطر اینکه تا میتونه جیشش نگه میداره که از کنترلش خارج میشه

دختر من اصلا اماده نبود
حتی شبا پوشکش پر بود
حتی بهش میگفتم تو دستشویی جیش کن اصلا سعی نمیکرد یعنی یک بار جیش کردنش و ندیدم
ولی یه روز دیگه پوشک نگرفتم روز اول همه جیش و یه پی پی تو پوشک کرد
بعد از روز بعد دیگه متوجه شد اینگار
حتی شبا هم تو پوشک جیش نکرد
خیلی راحت گذشت

دختر من معمولا شبا پوشکش خشک بود با خیلی کم جیش کرده بود، وقتی میخواست جیش کنه حالت دسشویی میشست یا بعدش میومد و‌بهم میگفت جیش کرده با نگاهش میکردم میگفت جیش میکنم یا پیف میکنم، یه پزشک خارجی و گوش میکردم میگفت وقتی بچه مستقل تونست از پله بالا پایین بره امادگی داره دخترم خودش از پله بالا پایین میره و مهترینش میتونه صحبت کنه

بله عزیزم خیلیم باهوشه پسرتون بگیر راحت بشه هم خودت سختیش یکی دوروز اوله از روز سوم ک دیک یاد گرفته خودشو میتونه از نیم ساعت ب یک ساعت کنترل کنه

اره دیگ بگیر داره سه سالش میشه

سوال های مرتبط