حس می کنم طلانیس بدله اخه سیاه انگاری
با احترام سلیقه من نیست
این دوتا با یکی دگ
مبارک باشه...گرمی چند خریدین؟ بیشتر از ۲۱ گرم بهش میاد...یکم گوشواره هاش زمخته اما در کل خوبه...بشادی استفاده کنید
وزنش بيشتر ميخوره،كلا ٢١گرمه؟؟؟!!!!يكم شفافيت طلارو نداره،سليقه ايه ديگه مباركتون باشه من عاشق رولكس هستم دستبندشو دارم انشاا…گردنيشم بخرم
بحر حال شما خریدین دیگ عزیزم، مبارکتون باشه مهم اینه خودتون دوسش داشته باشین
راستش خیلی تکراری شده الان همه دارن و من کار ظریفترو بیشتر میپسندم
من ورساچ دوسدارم ولی این مدلیشو نه مبارکت باشه دستبندش چندگرمه گردنبندش چطور؟
سلیقه من نیست ننه
۴۰ گرمی هستن
بین 35گرم با گوشواره
با این
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.