۸ پاسخ

اره من خیلی دوست دارم

اره قشنگه

آره خیلی .. یادش بخیر
کاش به اون دوران برمیگشتیم 😖

اره خیلی قشنگه

اولاش اره وسطش نه آخراش رو ندیدم 🤣

خوبه...

بدنیست خوبه

سرگرم کنندس

سوال های مرتبط