۷ پاسخ

منم اولش شیر نداشتم الان انداختمش شیرخشک الان که باهزار بدبختی شیرم اومده سینمو نمیگیره

قططره شیر افزا بخور

ببلاک بهتره اپتامیل پروتیین گاوی داره یموقع بچه حساسیت نداشته باشه نان هم الان براش سنگین
ببلاک گیگوز الان سبکن براش

تا ۲ ۳ ماهگی اپتامیل بده ، بعدش نان. نان سنگینه الان براش ... منم اپتامیل میدم فعلا ... نان دادم خیلی اذیت بود

ببین ابتامیل پرتویین گاوی داره حساسیت نداشته باشه بچت

سینه هات باابگرم بشور بزار دهنش تا شیرشون بجوشه

من اپتامیل میدم خوبه سبکم هست

سوال های مرتبط