بچه های کرج و تهران خوبید؟

۶ پاسخ

وای وای قیامت بود خدا چقدر کوبید

ما تو شرقیم پنجره ها رو باز کردیم موجش رد کنه شیشه ها نیاد پایین

چه خبره؟

خوبیم گلم 🫠

آره خدارشکرولی ااسترس بدی روتحمل میکنیم تابزنه بره ۴۹دیقه پیش بازاومد زد ورفت بدجورمیزد

با اف ۲۲ اومده حروم###زاده

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی