خانما لطفا کمک #تب #پوشک#کولیک#شیر خشک

تصویر
۲ پاسخ

اول استا میدی هر ۴ساعت بعد بروفن اگه بازم پایین نیومد شیاف تب بالای ۳۹ک همون مستقیم شیاف بزار

باید حداقل ۴ ساعت بگذره

سوال های مرتبط