من از ۸ ماهگی دادم
اره من میدم غذای سفرروبیشتردوس دارع
کلا غذای سفره میدم بهش😂😁
من نمیدم
اره بعضی وقتا ک ادویه و روغن کم بزنم میدم
نه نمیدم
هر دومیدم هم غذا خودش هم گاها غذا خودمون البته کلا من ادویه نمیزنم و کم نمک میخوریم
از غذای خودش میخوره بعد از غذای خودمونم بهش میدم
چون نمک و ادویه زیاد داره بهتره ندی
بلعهه
کلا غذای سفره میخوره
من میدم
من از ۸ماهگی دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.