خانما بچه هاتون غذای سفره میدید؟؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

من از ۸ ماهگی دادم

اره من میدم غذای سفرروبیشتردوس دارع

کلا غذای سفره میدم بهش😂😁

من نمیدم

اره بعضی وقتا ک ادویه و روغن کم بزنم میدم

نه نمیدم

هر دومیدم هم غذا خودش هم گاها غذا خودمون البته کلا من ادویه نمیزنم و کم نمک میخوریم

از غذای خودش میخوره بعد از غذای خودمونم بهش میدم

چون نمک و ادویه زیاد داره بهتره ندی

بلعهه

کلا غذای سفره میخوره

من میدم

من از ۸ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان ɴᴇʟɪɴ🦢💕 مامان ɴᴇʟɪɴ🦢💕 ۱۴ ماهگی
مامان آقا آرتا مامان آقا آرتا ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی