۶ پاسخ

غذای خودمون رو کم نمک و سالم درست میکنم بعد براش با آب خورش له میکنم موادش رو بهش میدم ،خودش هم میاد تو سفره همه چیز رو بهم می ریزه

اره من میدم

من از ۸ ماهگی میدم

اره میدم

من میزارم جلوش هم بازی میکنه هم میخوره خودمم وسطاش میدم

من میدم از۸ماه

سوال های مرتبط

مامان دخمل 🩷و 🩵 مامان دخمل 🩷و 🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی