۴ پاسخ

من میدم عزیزم یا با پوره سیب زمینی قاطی میکنم که سخت میخوره ولی تو فرنیش قاطی میکنم میخوره

من از ۷ ماهگی دادم چند سری فقط زرده اونم بصورت آبپز

من نیمرو با کره به پسرم میدادم خیلی دوس داشت 3تا یا 4تا براش درست میکردم

من فعلا نمیدم
زرده تخم مرغ میدم

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی