۱۵ پاسخ

گودگرل
لجند
نانسی
دیپلومات
ایفوریا
شنل چنس
کوکو مادمازل
اینا رو داشتم خوب بودن من کلا رایحه شیرین و ملایم دوس دارم ن عطرای تند

کاپتان بلک

من عاشق مای وِی هستم

کوکوچنل

الین تیری مولار بنفشش بی نظیره
شنل چنس
میدنایت رز لانکوم
پویزن دیور هم بد نیست اما موندگاریش مثل بالاییا نیست

لیبره مای وی ایفوریا کلوین کلین

لجند
کالیپچر

ویکند

چنل صورتی

نایت ویش

برای این فصل Burbriy her وووو la bomba💕

۷۱۳ژکساف،بینظیییره

کریکه
عاشقشمممممم😍

نایس آبی ساپیل

بامشل صورتی

ویکِند

ایفوریا و بوگارت دوس

سوال های مرتبط

مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۱۲ ماهگی