۶ پاسخ

اخی عزیزم زایمان کردی😻مبارکت باشه 😍💖

با آزمایش 11بود؟

شیرت خوبه؟

ببین دختر من دو سه بار دستگاه اوردم خونه زردی داره دو روز یا یه روز یه بار چکش میکنم توی بیمارستان ولی یه چیزی میگم بهت یه خانوم پیری از اون قدیمیا یه چیزی به من گفت بهت بگم دوس داشتی انجام بده بهم گفت یه تکه طلا انگشتر یا پلاک اویزون کن به لباسش یا روسریش یا کلاهش خلاصه یه تکه طلا اویزونش کن کلا جای گرم نزارش دورش وسایل مثل لباس و پتو و بالش زرد نزار کم کم میاد پایین من انجام دادم خداروشکر از اون روز زردیش پایینه احتیاج به دشتگاه نداره

من بچه اول یازده بود تو دستگاه گذاشتمش شد۷دوباره برگشت باز گذاشتم دستگاه

من 14 بود دوروز بستری کردم خوب شد ولی تن تن بش شیر مبدادم

سوال های مرتبط