مامانا فردا میخام بخیه ها بکشم میترسم درد داره؟؟

۵ پاسخ

نه بابا اصلا متوجه نمیشی
من که خودم کشیدم دکترم نبود😅😁

اصلا و ابدا
یه خانومه اومده بود مطب دکتری که رفته بودم خعلی میترسید خانم دکتر بهش گف نترس درد نداره
کار دکتر که تموم شد گف پاشو خانومه پرسید تموم شد؟ دکتره گف اره دیگه
اون خانومه اصلا متوجه هم نشد
ان شاءالله مال توام همینطوریه و متوجه نمیشی

اصلا درد نداره، اصلا متوجه نمیشی

ن بابا بی حسه اونجا.برای منو شوهرم توخونه کشید😂

نه اصلا

سوال های مرتبط