۴ پاسخ

من هنوزم درد میکنه نزدیک دوماه زایمان کردم

بدن با بدن فرق میکنه من ک ۴۰ روزه تا الان باهاش درگیرم🥲

بستگی ب بدن خودتون و مراقبتاتون داره.مثلا زیاد نشینین ک فشار بیاد ب جا بخیه ها.قرص اناهیلو درست و بموقع مصرف کنین.با سرم و گاز شستشو بدین و کاملا خشک کنین من تا پونزده روزگی درد داشتم ب بعد خیلی خوب شدم

عزیزم بستگی به بدنت داره هرکسی یه طوریه

سوال های مرتبط

مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی