به بچه هاتون قندداغ میدید یانبات داغ چرا؟

۹ پاسخ

هیچکدومو اصلا چرا باید بدیم همون شیر رو میخوره بسشه دیگه

ولا هیچ مده بقربان

هیچکدوم

قندداغ چیه ؟

قند داغ بخاطر دل درد

من نبات و توابجوش ریختم آخه چهارروز مدفوع نکرده بود یکم اندازه دوتا قطره چکون دادم بعدشم شکمش کارکرد دگ ندادم یبار دادم فقط

نه اصلا مادر شوهر خواهرم میخواست بده نزاشتم رو هوا گرفتم آب ضرر داره برای نوزاد بعد دیدم یه چیزی توی دستش خورد میکنه گفتم چیه گفت آرد شیرینی یکمی هم داده بود خداروشکر همشو پس داد بیرون 🤦‍♀️

دیوونه ایم مگه

من در حد دو قاشق مربا خوری میدم

سوال های مرتبط

مامان هامیـhaminـن🩵 مامان هامیـhaminـن🩵 ۸ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی