هیچکدومو اصلا چرا باید بدیم همون شیر رو میخوره بسشه دیگه
ولا هیچ مده بقربان
هیچکدوم
قندداغ چیه ؟
قند داغ بخاطر دل درد
من نبات و توابجوش ریختم آخه چهارروز مدفوع نکرده بود یکم اندازه دوتا قطره چکون دادم بعدشم شکمش کارکرد دگ ندادم یبار دادم فقط
نه اصلا مادر شوهر خواهرم میخواست بده نزاشتم رو هوا گرفتم آب ضرر داره برای نوزاد بعد دیدم یه چیزی توی دستش خورد میکنه گفتم چیه گفت آرد شیرینی یکمی هم داده بود خداروشکر همشو پس داد بیرون 🤦♀️
دیوونه ایم مگه
من در حد دو قاشق مربا خوری میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.