خانما شما به بچه هاتون نبات داغ میدین؟

۱۹ پاسخ

نه عزیزم اصلا از این چیزا نده به بچه ! هیچ‌چیز جز شیر نده به حرف قدیمیا گوش نکن. بچه رو داغون میکنن

نه‌ هرگز نمیدم خطرناکه

منم عزیزم شبا یکم بهش میدم با یکم عرق نعنا در حد یه قطره عرق نعنا میریزم تو آبجوش نبات میدم بهش

من شیرم خیلی خیلی کم بود سیر نمیشد هی گریه میکرد آب قند خیلی کم شیرین دادیم بهش اروم میشد میترسیدم قندش بیفته

من یکبار دادم
اگه بخوای بدی در حد چند قطره ست
چون نی نی اوایل تغذیه خوبی نداره کمک میکنه تا قندش نیفته و دلش رو نگه داره
من که ندیدم با این چندقطره اتفاقی برای کسی بیفته اگه هم شده حتما طرف زیاده روی کرده
اتفاقا بچه های قدیمی خیلی سالم تر و جون دارتر از بچه های الان هم بودن

آره من پسراولم هم دادم این پسرم هم می دم با عرق نعنا برای دل درد از این گریمچرها بهتره.

اره گاهی میدم وقتی خیلی نفخ داره قطره هاش جواب گو نیست میدم آروم میشه

من اب ولرم میدم خیلی ارومتر شده

آبجوش نبات اره دل‌درد شدید داشت فقط اون خوب بود یبار دادم خواب راحتی داشت اتفاق خاصی نیفتاد

نههه.

به بچه حتی نباید تا شش ماهگی آب داد،آب رو فقط با شیرخشک مجازیم بدیم،چه برسه نبات ک هزار تا کوفت و زهرماری توش داره،از نظر پزشکا معدهو روده های جنین خیلی ضعیفه که کولیک و درد داره قند باعث میشه چند دقیقه اول درد شکمشون آروم بشه بعد چند دقیقه ک میره تا ب روده ش برسه باعث چند برابر شدن درد کولیکش میشه

اووو از الان ک زوده

خواهش میکنم نده ، ی مدت برو اوژانس بیمارستان ببین چقد نی نی با همین چیزا دور از جون تموم کردم از دست مادربزرگشون

نه برای چی بدیم؟؟؟؟

نه اصلا ندین خوب نیس قدیما میدادن دیگه الان میگن چون شیرینه بچه به چیزای شیرین کشیده میشع و خدایی نکرده در اینده قند میگیره

گناه داره بچه
بچه تا شش ماهگی فقط باید شیر مادر بخوره

اره یه وقتایی در حد کم

گاهی دادم

من ندادم، ولی میگن واسه دل درد بچه خوبه،
اما زیاده روی خوب نیست معده بچه حساسه، مراقب باش

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی