خيلي كم ميدم من
اتفاقا خيلي خوبه
هم راحت تر اروغ ميزنه هم دل دردش ازوم ميشه.بچه هاي قديم همگي اين مدلي بودن و ميخوردن خيلي هم سالم بودن
ن عزیزم شربت گریمیکسچر بده بهش نبات نمیشه
نه یه ذره آب و دو تا دونه شکر موقعی شیر نداشتم بهش دادم دیگه ندادم
نه نبات بچه زردی میگیره..
فقط اگ دادی اونم در حد کمی اب ولرم بدی بهتر
من گاهی میدم اتفاقا خیلی خوبه
کار اشتباهیه
نه ببرش دکتر قطره بده بهش
اره میدم کم البته گاهی
شیرینیجات تا دو سال برای بچه ممنوعههه
نده بهش منم دو روزه بود بزور بهش دادن ولی میگن خوب نیس
برای دردش تاثیر داره؟
من ک میدم
یوخه جانیم ورمه اصلا نفخش بگیری فقط حله بلدی؟
وااای نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.