سلام مامانا شما به نینیاتون نبات داغ میدید؟

۸ پاسخ

نه نده عزیزم

نه اصلا

نه.

ن عزیزم خطرناکه

تا ۶ ماهگی فقط باید شیر بخورن گلم

خودت بخور برا اونم میرسه شکمشو اروم میکنه

نبات داغ برا چیشه🤨

اصلاخوب نیست برای نوزادبرای چی میخابهش بدی اگه شیرتون کمه کنارشیرتون بهش شیرخشکم بدیداگه نفخ ودل دردداره دایمیتیکون بدید

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان پرتقال و نینی مامان پرتقال و نینی ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی