به نینیاتون فقط قطره آد میدید یا مولتی ویتامینم میدید؟

۴ پاسخ

فقط آد

فقط اد میدم

یا آد باید بدی یا مولتی جفتش و نباید بدین

مولتی ویتامین از ۶ ماه ب بعد

سوال های مرتبط

مامان آرشا❤هانیا مامان آرشا❤هانیا ۱۴ ماهگی