کاند.وم استفاده میکنیم
به نام خدا هیچی 😭😂شوشویی از دستش در میره نمیتونه جلوگیری کنه
وای منم طبیعی ولی خیلی میترسم
ب فکر ایودی هستم ولی از ایودی هم میترسم 😂
طبیعی 🤚من از اول ازدواجم جلوگيريم طبیعیه
طبیعییی✋️😂
متاسفانه منم طبیعی هر چه بادا باد 😂😂😂😂🤦
😐شوهر بیشعور من هیچ جلوگیری نداره میگه بروبشور
چه مشتاقه
واقعا چه راحته پدرشدن سختیش با دوش مادراست🥲
طبیعی بعد از حاملگی خیلی پر خطره چون رحم خیلی آماده است🤣🤣
منکه درحال حاظر قرص میخورم
چونکه اصلا به شوهرم اعتماد ندارم
به نام خدا طبیعی😂
منم طبیعی😂ولی حس میکنم باردارم چون هنوز پریود نشدم خیلی میترسم اخه بچمم کوچیکه واینکه اززایمان میترسم
دقیقا منم البته بعد تعطیلات من حتما دکتر زنان میرم قرص میگیرم ب شوهرم اعتماد ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.