۱۳ پاسخ

کاند.وم استفاده میکنیم

به نام خدا هیچی 😭😂شوشویی از دستش در می‌ره نمیتونه جلوگیری کنه

وای منم طبیعی ولی خیلی میترسم
ب فکر ایودی هستم ولی از ایودی هم میترسم 😂

طبیعی 🤚من از اول ازدواجم جلوگيريم طبیعیه

طبیعییی✋️😂

متاسفانه منم طبیعی هر چه بادا باد 😂😂😂😂🤦

😐شوهر بیشعور من هیچ جلوگیری نداره میگه بروبشور

چه مشتاقه
واقعا چه راحته پدرشدن سختیش با دوش مادراست🥲

طبیعی بعد از حاملگی خیلی پر خطره چون رحم خیلی آماده است🤣🤣

منکه درحال حاظر قرص میخورم
چونکه اصلا به شوهرم اعتماد ندارم

به نام خدا طبیعی😂

منم طبیعی😂ولی حس میکنم باردارم چون هنوز پریود نشدم خیلی میترسم اخه بچمم کوچیکه واینکه اززایمان میترسم

دقیقا منم البته بعد تعطیلات من حتما دکتر زنان میرم قرص میگیرم ب شوهرم اعتماد ندارم

سوال های مرتبط