۴ پاسخ

پسر منم از ۴ ماهگی تا ۹ ماهگی شبا خییییلی بد میخوابید.هر دقیقه بیدار بود.بنطرم بخاطر دندونه.قنداقش نکن بذا غلت بزنه راحت باشه

بچه ی منم جدیدا تا بره خوابش عمیق بشه همه کار میکنه تو خواب😅دست دسی میکنه غلت میزنه میشینه

پسر من از 4 ماهگی غلت میزنه رو شکم می‌خوابه. الان دیگه قنداق نکن یه وقت غلت میزنه نمیتونه دستشو در بیاره. اگه عادت به شکم خوابیدن نذاشته شاید غذای سنگین خورده معدش اذیته یا از دندونشه شنیدم به خاطر دندون هم هست اینجوری میشن

۸ ماهو میگ قنداق میکنن بزار راحت باشه

سوال های مرتبط