۸ پاسخ

میگن بابا ها استرس کمتر دارن بچه تو بغل اونا راحت تره تنش نداره

چون پدر استرسش کمتر از مادره

برامنم پیش شوهرم آرومتره

منم هرکار میکنم نمیخابه شوهرم هم بغلش می‌کنه چشماش سنگین میشه میخابه..

کاش بچه منم رو پا میخابید🥲

شانسه خواهر

بچه منم همینه چون شیرخودمو میخوره بغلم باشه انگار بوی شیروحس میکنه همش گریه میکنه ودنبال سینه میگرده

چون حساب میبره

سوال های مرتبط