۱۴ پاسخ

خلط داره؟

اگه تب نداره آلرژیه من پسرم دوسه ماهه خس خس داره دکتر گفت آلرژی شدید داره سیتریزن نوشت فقط

بچهای من گرفتن تاده روز طول میکشه خوب بشه ابریزش شدید با خس خس سیته گرفتگی بینی😬🤒🤒

حتما دکتر ببر باید چرکخشک کن بخوره
سرفه خلط دار نشونه عفونته
اموکسی کلاو به پسر من داد تا ۷ روز خورد خوب شد
زودتر ببر تا زودتر خوب شه

دکتر برای پسرم ایموفکس اگ اشتباه نکنم داده ویتامینه روی ۱۰ قطره با قطره رستانکس خروسکی سرفه میکرد ک امپول نوشت براش و اینکه اگ اسهال نیست میتونی ازیترومایسین بدی روزی ۲ونیم سی سی تا ۳ سی سی

من به پسرم پلارژین میدادم ،سرماخوردگیش داشت بد تر میشدبردم دکتر دوباره گف پلارژین خودش یکم حساسیت زاس و خسخس سینه رو تشدید میکنه
پسر من الرژی هم داره گاهی تشدید میشه

شربت سرفه کودکان بگیر گیاهی هست از داروخانه
خوبه برا سرفه

فک کنم باید چرک خشک کن و ازیترو استفاده کنه ببرش دکتر کودکان ،اطفال

اشکال نداره بچه منم همینه
تب نداره نگران نباش
دو سه روز دیگه خوب میشه

دخترمم همینه دیشب بردمش دکتربراسرفش امپولش زدن باکلی دارو هنوزخوب نشده

من شکر تیغال به دونه دم میکنم میدم بهش سینش و حوله گرم میکنم میزترم

اصلا پلارژین حس میکنم خیلی به درد نخور هست
ببرش متخصص کودکان

بخور سرد بذار اگه سرفه داره ایورامی بده

دونستی ب من هم بکو پسرم تب داره نمیدونم چیکارکنم پاین بیاد

سوال های مرتبط