۸ پاسخ

فکسوفنادین

من کیدوفست میدم فکسوفنایدین بچه هاس
زود میندازه

دختر من ۱۰روز ابریزش بینی داشت قطع نشد هرچی دارو دادم دیروز بردمش دکتر گفت باید انتی بیوتیک بخوره

اسپره سدیم یا قطره بتامتازون
در کنارش هیدروکسی زین

قطره سدیم کلراید بزنید

اسپری کلر سدیم و پلارژین کیدز

کوریزان و نئوتادین با هم بده.. قطره بتامتازون هم دو روز بزن

پلارژین کیدز هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 ۲ سالگی