هر کس یه جوره باید از دکترت بپرسی من تا ۱۸هفته خوردم
من تا ۱۶.هفته خوردم.
تا هفته ۱۳ میخوری بعد قط میکنی
من تا اخر باید بخورم🫠
به من گفتن تاnt حتما باید بخورم
تا۱۷ هفتگی بعدش اهن باید شروع کنی درمانگاه بری بت میدن
من تا 4 ماه
من تا هفته شانزدهم خوردم
برای من دکتر تا ۱۳ هفته گفت بخورم بعدش قطع کردم مکمل میخورم
اکثرا تا ۱۸ هفته قطع میکنن مکمل میدن
تا سونو ان تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.