خانما اسیدفولیک تا ماه چندم بخورم بایذ؟؟

۱۱ پاسخ

هر کس یه جوره باید از دکترت بپرسی من تا ۱۸هفته خوردم

من تا ۱۶.هفته خوردم.

تا هفته ۱۳ میخوری بعد قط میکنی

من تا اخر باید بخورم🫠

به من گفتن تاnt حتما باید بخورم

تا۱۷ هفتگی بعدش اهن باید شروع کنی درمانگاه بری بت میدن

من تا 4 ماه

من تا هفته شانزدهم خوردم

برای من دکتر تا ۱۳ هفته گفت بخورم بعدش قطع کردم مکمل میخورم

اکثرا تا ۱۸ هفته قطع میکنن مکمل میدن

تا سونو ان تی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری