من سر زایمان اولم گفتن نیاز نیست فلان ولی بهتر استفاده کنی بدن با بدن فرق داره من بخیه هام یکیش باز شده بود. عفونت هم گرفتم با اینکه چقد رعایت کردم رفتم پیش دکتر زنان که تو بارداری میرفتم پیشش گفت اصلا باید پماد بزن ادم بعد طبیعی اشتباه نمیزنیم. خودش برام نوشت. به نظرم صد در صد به دکترت بگو بنویسه برات
ترمیم کننده نیاز نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.