۳ پاسخ

من رفتم سعدی قیمت پرسیدم گفت اتاق ۵ تخته ۷۰ تومن اتاق وی ای پی ۱۰۰ تومن پس میرم عسگریه 🤣🤣

من ک دکترم عسگریه هست باید برم اونجا

طبیعی عسگریه،سزارین سعدی

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد