بله من دوو روز دارم میگردم پیدا نمیشه
شیرخشک با سهمیه خواهرشوهرم گرفته ۳۱۰
من چند روز پیش چهارتا از سهمیشو گرفتم باز بستن سایتو کاش همشو میگفتم بگیره همسرم
نه ما خریدیم دیشب ولی آزاد گفتن بود سایت نمیاره
اره منم پیدا نمیکنم از طرفی هم تعطیلاته اصلا نیس
ای بابا باز قحطی شیر خشک شروع شد🤕
میگن سایت بسته س
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.