راسته میگن شیر خشک گیر نمیاد؟ من نرفتم بگیرم اخه😱

۶ پاسخ

بله من دوو روز دارم میگردم پیدا نمیشه

شیرخشک با سهمیه خواهرشوهرم گرفته ۳۱۰

من چند روز پیش چهارتا از سهمیشو گرفتم باز بستن سایتو کاش همشو میگفتم بگیره همسرم

نه ما خریدیم دیشب ولی آزاد گفتن بود سایت نمیاره

اره منم پیدا نمیکنم از طرفی هم تعطیلاته اصلا نیس

ای بابا باز قحطی شیر خشک شروع شد🤕
میگن سایت بسته س

سوال های مرتبط