اره توتبریز ازصبح تا۲شب گشتیم پیدانکردیم گفتن نداریم دوروز بچمبدون شیرموند بهش غذامیدادم
هست ولی واسه کالابرگ بعضی جاها نمیدن
اره شوهرم امروز گشته بود تایدونه پیدا کرده بود
هست اینجا
قم که همه جا پره
نه گیر میاد که
تا دیشب که قفسه ها پر بود
امروز و نمیدونم واقعا
تا یچی میشه روغنا رو قایم میکنن
نه میاد
شهر ما شیرخشک گیر نمیاد😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.