۲ پاسخ

نیاز نبوده حتما

۱۰ سالی یبار باید واکسن کزاز بزنی
من ۲۳ سالمه دیگه بخاطر دوسال ریسک نکردم زدم کفتن برا خودتو بچه خطرناکه منم زدم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی