خانوما کیا سونو انتی ۱۲هفته دکتر بهشون جنسیت گفت؟دکتر من چیزی نگفت🫠

۱۳ پاسخ

من بهم گفت احتمال زیاد خیلی دختره

بمن گفت ۱۰۰ پسر

من دقیق گفت باید میرفتی پیش دکتر احسان یزدان‌پناه

همون خوبه نگن ۳۰درصددرسته برای من اشتباهی حدس زد آدم وابسته میشه به اون جنسیت که میگن.

به من گفت
درصد احتمالش رو نگفت ولی گفت پسره احتمالا

به من ۹۵ درصد گفت دختر

عزیزم دقیقش ۱۸هفته است به منم۱۲هفته نگفت بعد سونوی جنسیتم رفتم اشتباه گفت ، همون دقیق شو تو انومالی بدونی خیلی خوبه

عزیزم سونوی احسان یزدان پناه شنیدم جنسیتو میگه

به من ۱۵ هفته ام نگفت

به منم گفت 90 درصد پسره

ب من گفت ۲۰درصد دختر

من پیش خواجه پور رفتم گفت ۹۰ درصد پسر

به منم چیزی نگفت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه هفته سی‌ام بارداری