۶ پاسخ

این گل سمی هست من تو بالکن گذاشتم

اسمش چیه؟

چه خوشکله

کالانکوئه....آفتاب میخواد تا گل بده و پرپشت بشه

آفتاب میخواد ولی اگه گرما زیاد بود بذارش ی جا که هم سایه باشه هم نورببینه ولی اصولا تو حیاط میذارن

آفتاب میخواد ولی نه مستقیم. آب هم زیاد بهش نده

سوال های مرتبط

مامان 🍓🍓👨‍👩‍👧‍👧 مامان 🍓🍓👨‍👩‍👧‍👧 ۱۵ ماهگی