۴ پاسخ

برا من ازمایش نوشت یه درصد کمی عفونت دارم دارو داد استفاده کردم

من دکترم با یه انگشت معاینه میکرد نه درد داشت نه هیچی

احتمالا برات آزمایش بنویسه یا از روی علائم خودت دارو بنویسه

برا من هم که مثل شما هستم معاینه نکرد آزمایش دادم گفت قرص سفسکسیم بخورم

سوال های مرتبط