قلیون شارژی😋😋

شیرخشک. بجه. نوزاد

تصویر
۷ پاسخ

منم دارم ولی نمیتونم باهاش بکشم دودش خیلی غلظه و نفس زیاد می‌خواد

منم دارم

ما هم داشتیم ولی خوشم نیومد
قلیون ساده خوبه

اسن همون ویپه یانه؟

و مایی که دوست داریم اما نمیکشیم😬

وای من خودم ک هیچی حتی اگ یکی دیگم بکشه بوش بم بخوره تا دوروز از سردرد میمیرم

داداش من یه دونه داره بند گردنی هم روش هست میندازه گردنش 🤣😐

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان وانيا مامان وانيا ۲ سالگی
مامان شاه مامان شاه ۲ سالگی