منم دارم ولی نمیتونم باهاش بکشم دودش خیلی غلظه و نفس زیاد میخواد
منم دارم
ما هم داشتیم ولی خوشم نیومد
قلیون ساده خوبه
اسن همون ویپه یانه؟
و مایی که دوست داریم اما نمیکشیم😬
وای من خودم ک هیچی حتی اگ یکی دیگم بکشه بوش بم بخوره تا دوروز از سردرد میمیرم
داداش من یه دونه داره بند گردنی هم روش هست میندازه گردنش 🤣😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.