۱۳ پاسخ

هنوز نریختن صفر هست

نه الان نگاه کردم دهکمونم۳

طرح یسنا چیه؟؟

ن واریز

نه والا

گفتن واریز شده ولی من میزنم صفره که

‌ن نریختن

گفتن نیمه شعبان

تا دهک ۵ فک کنم میدن

خبر ندارم ولا

چجوری میگیرید شما؟ من کارت بردم گفت چیزی نشون نمیده

آقام میگه کانال تلگرامی گذاشتن طرح یسنا امروز شارژ شد

ن مگ ریختن

سوال های مرتبط

مامان 🌼دنیز 🌼 مامان 🌼دنیز 🌼 ۳ سالگی